Tillbaka till sök
Kontakta via WhatsApp
Skicka e-post
Kontakta försäljningen
Boka video introduktion
SUZUKI Vitara
112 BOOSTERJET 4WD GL+ 5MT
2019| 36000 km | Manuaali| Bensiini
Pris
eller
Räkna finansiering
Automaa, Karleby
Vaunumiehenkatu 2, 67700
grundinformation
Registernummer
GNK-907
Årsmodell
2019
Första reg.datum
2020-01-10
Km-antal
36000 km
Motorvolym
998 cm3
Kraft
82 kw
Drivkraft
Bensiini
Växel
Manuaali
Totalvikt
1730 kg
Egen vikt
1230 kg
Drivsystem
Neliveto
Utrustning och tilläggsinformation
- Automyyjäsi Joonatan Rauma 050 4522 615
- WhatsApp viesti myyjälle wa.me/358504522615
- Autoon mahdollisuus hankkia Bonusturva Ultra (1 vuosi / 20000 km tai 2 vuotta / 40000 km)
- KOTIINKULJETUS VELOITUKSETTA!
- Rahoitus jopa ilman käsirahaa!
- Huoltohistoria
- Jakopää ketjulla
- Viimeisin huolto tehty 34tkm / 11/2025
- 2x renkaat alumiinivanteilla
- Talvirenkaat nastat.
- Moottorilämmitin ja sisäpistoke
- Mukautuva vakionopeudensäädin
- Peruutuskamera
- Ilmastointi, automaattinen
- Aktiivinen kaistavahti
- Kuolleen kulman valvontajärjestelmä
- Suzuki Smart Audio 7" kosketusnäyttö
- Ajotietokone
- Ohjauspyörän nahkaverhoilu
- Kuljettajan vireystilan valvontajärjestelmä
- Liikennemerkkien tunnistusjärjestelmä
- Risteävän liikenteen varoitusjärjestelmä
- Törmäyksenestoavustin jalankulkijatunnistuksella
- Kattokaiteet
- Halogeeni-ajovalot
- LED-päiväajovalot
- Kuljettajan ja etumatkustajan istuimissa korkeudensäätö
- Penkinlämmittimet edessä
- Rengaspaineen valvontajärjestelmä
- Kuljettajan polviturvatyyny
- Sivuturvatyynyt kuljettajalle ja etumatkustajalle
- Turvatyyny kuljettajalle ja etumatkustajalle
- Turvaverhot edessä ja takana
- Alamäkihidastin
- Mäkilähtöavustin
- Audion ja vakionopeudensäätimen käyttökytkimet ohjauspyörässä
- Hands Free -käyttökytkimet
- Sähköikkunat edessä ja takana
- Tummennetut taka- ja sivulasit B-pilarista taaksepäin
- Keskuslukitus kaukosäädöllä
- ** Pyydämme huomioimaan, että auton tekniset tiedot (kulutus, latausaika, toimintasäde) saattavat poiketa oleellisesti valmistajan ilmoittamista arvoista, sähkö- ja hybridiautoissa talviolosuhteissa sähkömoottorin käyttö voi olla rajoitettu